HTML

Facebook oldaldoboz

fehéren feketén

Székesfehérvár, köz, élet, közérzet, nyitott szemmel járva.

Friss topikok

Címkék

2010 (102) 2011 (123) 2012 (35) 2013 (16) 2015 (10) a (26) adó (5) alkotmány (13) államadósság (5) alszóvivő (28) andrás (48) ár (8) árpád (6) az (11) bezárás (5) bkv (7) bolondballagás (6) brájer (6) busz (5) cser (39) cser palkovics (7) dr (5) dr. (15) elnök (5) és (9) európai (8) éva (6) fehérvár (13) fejér (8) felújítás (7) Fidesz (21) fidesz (215) forint (6) független (5) gábor (6) gazdaság (7) gyerekek (5) györgy (8) gyula (9) gyurcsány (5) hatalom (5) hazugság (7) (7) hoffmann (5) humor (5) istván (11) jobbik (17) józsef (5) kampány (7) kdnp (5) képviselő (9) knizse (7) költségvetés (15) kommunikáció (22) kormány (19) köz (6) közgyűlés (13) közlekedés (6) kultúra (7) lajos (5) lászló (8) lehet (5) levél (10) magyar (14) Magyarország (25) magyarország (131) márton (5) mdf (8) média (7) megye (5) megyei (7) mszp (40) munkahely (6) nem (9) nemzeti (7) nyugdíj (15) ocskay (5) oktatás (5) orbán (77) pál (11) palkovics (38) parlament (6) pénz (14) péter (5) piac (5) polgármester (11) politika (86) rádió (5) reklám (5) rendőrség (7) rendszer (6) rózsa (7) schmitt (10) szavazás (5) szdsz (7) székesfehérvár (177) Székesfehérvár (33) szemét (5) szent (5) széphő (5) színház (9) takarékoskodás (5) tamás (8) támogatás (8) tihamér (18) törvény (5) tüntetés (7) tv (5) új (11) újság (5) unió (6) úr (5) út (9) utca (7) választás (10) választások (5) város (9) vélemény (8) vicc (5) videoton (8) vidi (5) viktor (65) vörösmarty (5) warvasovszky (19) Címkefelhő

2012.07.03. 18:08 progresszív

Melyik tavat válasszuk 2012-ben? (Velencei vs. Balaton)

Elkezdődött a nyári strandszezon. Idén olcsóbb közlekedéssel, barátokkal, kerékpárral mentünk strandolni.

2011-ben többször is írtam a kérdésről, így idén is megteszem.

A strandokról: http://feherenfeketen.blog.hu/2011/08/03/hova_menjunk_furdeni

Döntés: http://feherenfeketen.blog.hu/2011/08/13/strandolas_10

2012!

Balatonaligán jártam. A Balaton vízminősége jó, csak a vízszint idén alacsony. Ez előbb-utóbb a vízminőségre is vissza fog ütni, remélem hogy augusztusig kitart.

Agárdon a Park kempingnél és strandnál nem álltunk meg, így nem tudok róla nyilatkozni.

A Napsugár- és a Pop- strand egy helyen van. Megszűnt a székesfehérváriaknak adott kedvezmény! Így bizony, drágább lett.

Amikor lent voltunk, szerencsénk volt, találtunk árnyékos helyet. A víz még meleg és tiszta volt. Tetszett, hogy csak a kijelölt helyeken lehet rágyújtani, így a fűben nincsenek csikkhalmok. A wc-ék, öltözési lehetőségek terén nem történt előrelépés... :-(

Parkolás: Ugyanolyan mizéria, mint eddig volt, a tábla ugyanott van, a napijegy több mint 500.

Az én hadicselem: Megálltam a sínen túl a piacnál (a vasútállomásnál) és onnan 8-10 perc alatt legyalogoltunk. A parkolóból a rendőrautó akkor kanyarodott ki, mikor mi is indultunk, így jó helynek tűnik. Ja, és megspóroltuk a lángos árát!

A tavalyi büntetésről:

Agárd, szabadstrand: Ez gyakorlatilag a Popstrand mellett található az öböl túlsó felén. Először még árnyék is jutott, de vasárnap délután már az sem. A víz a szokásosan zavaros, a vihar, és a sok látogató felkavarta az iszapot. Hidegebbnek tűnt, mint egy hete. A lángososok, büfések jó hétvégét zártak, akkora volt a sor, hogy a kígyóhoz hasonlított. Még jó, hogy vittünk inni valót.

Ami kellemetlen, hogy kevés a lépcső, így a vízbe jutáshoz is sorba kellett állni.

Sok parkoló van, de drága 750Ft/nap. Így én biztosan az előbbi megoldást választanám.

Gárdonyban sokan a Penny és a Spar parkolójából járnak le a strandra, így más is felfedezte ezeket a lehetőségeket...

Szólj hozzá!

Címkék: 2012 Nyár Strand Velencei tó Agárd Balatonaliga Hová Menjünk Strandolni

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.