HTML

Facebook oldaldoboz

fehéren feketén

Székesfehérvár, köz, élet, közérzet, nyitott szemmel járva.

Friss topikok

Címkék

2010 (102) 2011 (123) 2012 (35) 2013 (16) 2015 (10) a (26) adó (5) alkotmány (13) államadósság (5) alszóvivő (28) andrás (48) ár (8) árpád (6) az (11) bezárás (5) bkv (7) bolondballagás (6) brájer (6) busz (5) cser (39) cser palkovics (7) dr (5) dr. (15) elnök (5) és (9) európai (8) éva (6) fehérvár (13) fejér (8) felújítás (7) fidesz (215) Fidesz (21) forint (6) független (5) gábor (6) gazdaság (7) gyerekek (5) györgy (8) gyula (9) gyurcsány (5) hatalom (5) hazugság (7) (7) hoffmann (5) humor (5) istván (11) jobbik (17) józsef (5) kampány (7) kdnp (5) képviselő (9) knizse (7) költségvetés (15) kommunikáció (22) kormány (19) köz (6) közgyűlés (13) közlekedés (6) kultúra (7) lajos (5) lászló (8) lehet (5) levél (10) magyar (14) magyarország (131) Magyarország (25) márton (5) mdf (8) média (7) megye (5) megyei (7) mszp (40) munkahely (6) nem (9) nemzeti (7) nyugdíj (15) ocskay (5) oktatás (5) orbán (77) pál (11) palkovics (38) parlament (6) pénz (14) péter (5) piac (5) polgármester (11) politika (86) rádió (5) reklám (5) rendőrség (7) rendszer (6) rózsa (7) schmitt (10) szavazás (5) szdsz (7) Székesfehérvár (33) székesfehérvár (177) szemét (5) szent (5) széphő (5) színház (9) takarékoskodás (5) tamás (8) támogatás (8) tihamér (18) törvény (5) tüntetés (7) tv (5) új (11) újság (5) unió (6) úr (5) út (9) utca (7) választás (10) választások (5) város (9) vélemény (8) vicc (5) videoton (8) vidi (5) viktor (65) vörösmarty (5) warvasovszky (19) Címkefelhő

2010.02.24. 07:49 progresszív

Orbán Viktor Öszödön

Orbán Viktor Kötcsei beszédében hasonló határokat feszegetett, mint Gyurcsány Ferenc Balatonöszödön.

Ha Orbán beszéde szivárgott volna ki, így hangzott volna:

 

Tisztelt Hölgyeim és Uraim, Polgári Körök!


..nos, Kedves Barátaim, ha őszinte vagyok hozzátok, akkor azt tudom mondani, hogy tele vagyok kétségekkel. Azért, mert az elmúlt 2 parlamenti választást elkúrtam.

Nem kicsit, nagyon.
Európában ilyen ramaty választási kampányokat ember nem csinált, mint amit én csináltam. A két legutóbbi parlamenti választás előtt 1-1 évvel 20%-os előnyünk volt a baloldalhoz képest! De én ezt is elkúrtam! Megcsináltam! Meg lehet magyarázni. Tessék! Nyilvánvalóan végighazudtam az utolsó 16 évet, keresztbe tettem mindenkinek; Budapestnek, az MDF-nek, minden kisebb és nagyobb jobboldali és baloldali pártnak. Szétziláltam a kereszténydemokratákat, a kisgazdákat, az MDNP-t, az MDF-et. Elleneztem az Európai Uniót, mert ha nem én vezetem az országot, akkor ne menjünk sehova! Hazugnak neveztem Antall Józsefet a Parlamentben, majd rá néhány évre Antall József méltó követőjének neveztem magam!

Ebben a témában jogosan...

Nem szavaztam meg a 13. havi nyugdíjat, de a nyilvános vitán mégis bátran belemondtam a kamerába, hogy megtettem. 2006-ban kampányoltam a kisebb Parlament mellett, aztán a választás után azt sem szavaztam meg!

Hazudtam reggel, éjjel és este.
Voltam liberális, később konzervatív, most populista nemzeti-keresztény kommunista népvezér lettem. Mindent megtettem egyetlen drága barátom (a HATALOM) érdekében. A választásokon ötször annyit ígértem, mint a baloldal. Ez nem került semmibe. Teljesen világos volt, hogy amit ígértem, az nem igaz. Amit 1998-ban mondtam, hamis, amit 2002-ben állítottam, az hamis, amit 2006-ban, szintén az. De megígérhetem, hogy folytatom, már úgy belejöttem...

Legyen adócsökkentés, ha bele is gebedünk, legyen kolbászból a kerítés, éljek én és az imázs központ!
Készüljön film a kolbászfesztiválos munkámról, viszont ne készüljön jegyzőkönyv a kormányülésről, vegyünk 5 milliárdért újabb beengedő rendszert a stadionokba, amit soha nem használunk, építsünk újabb húszezres stadionokat Újpesten, ahova kimennek hatszázan és szétvernek mindent az MTV-t ostromló híveim!
Mit csináljak, hazudtam reggel, éjjel és este! Mit mondhatunk az embereknek két ilyen elkúrt választás után? Ellenem szavazott ez a kurva ország, nem a baloldalra! Miután 16 éve mindenki szar választási kampányokat csinál, úgy gondoltam következmények nélkül én is megtehetem. És igen (igen, igen), minden hazugságom és a választások elvesztése ellenére szűk családom, valamint szélsőjobbos- és Korlátolt Felelősségű Társaim továbbra is maximális bizalommal vannak irántam. És hiába kritizál a Kósa, ha sokáig jártatja a száját, Debrecent is elveszem tőle!
Elvégre mégiscsak én vagyok a király. Igaz, elég kis király... De ha megnövök...

Ha választásokkal, demokratikusan nem tudtam megszerezni a hatalmat, akkor megtesszük erőszakkal, nagygyűlésekkel, ultimátumokkal, zsarolásokkal, székház szétverésekkel.

Mindegy, hogyan. De enyém lesz a hatalom! Enyém lesz ez a kurva ország.
MEGCSINÁLOM!
HAJRÁ MAGYARORSZÁG !!!
 

Szólj hozzá!

Címkék: a kötcse orbán viktor beszéd legjobb hatalom barátom hazudtam öszödi


A bejegyzés trackback címe:

https://feherenfeketen.blog.hu/api/trackback/id/tr791785508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása