HTML

Facebook oldaldoboz

fehéren feketén

Székesfehérvár, köz, élet, közérzet, nyitott szemmel járva.

Friss topikok

Címkék

2010 (102) 2011 (123) 2012 (35) 2013 (16) 2015 (10) a (26) adó (5) alkotmány (13) államadósság (5) alszóvivő (28) andrás (48) ár (8) árpád (6) az (11) bezárás (5) bkv (7) bolondballagás (6) brájer (6) busz (5) cser (39) cser palkovics (7) dr (5) dr. (15) elnök (5) és (9) európai (8) éva (6) fehérvár (13) fejér (8) felújítás (7) Fidesz (21) fidesz (215) forint (6) független (5) gábor (6) gazdaság (7) gyerekek (5) györgy (8) gyula (9) gyurcsány (5) hatalom (5) hazugság (7) (7) hoffmann (5) humor (5) istván (11) jobbik (17) józsef (5) kampány (7) kdnp (5) képviselő (9) knizse (7) költségvetés (15) kommunikáció (22) kormány (19) köz (6) közgyűlés (13) közlekedés (6) kultúra (7) lajos (5) lászló (8) lehet (5) levél (10) magyar (14) Magyarország (25) magyarország (131) márton (5) mdf (8) média (7) megye (5) megyei (7) mszp (40) munkahely (6) nem (9) nemzeti (7) nyugdíj (15) ocskay (5) oktatás (5) orbán (77) pál (11) palkovics (38) parlament (6) pénz (14) péter (5) piac (5) polgármester (11) politika (86) rádió (5) reklám (5) rendőrség (7) rendszer (6) rózsa (7) schmitt (10) szavazás (5) szdsz (7) székesfehérvár (177) Székesfehérvár (33) szemét (5) szent (5) széphő (5) színház (9) takarékoskodás (5) tamás (8) támogatás (8) tihamér (18) törvény (5) tüntetés (7) tv (5) új (11) újság (5) unió (6) úr (5) út (9) utca (7) választás (10) választások (5) város (9) vélemény (8) vicc (5) videoton (8) vidi (5) viktor (65) vörösmarty (5) warvasovszky (19) Címkefelhő

2011.08.09. 22:00 progresszív

Fénykép avagy a tábla átka

2011 július 17-én 15.15-kor tiltott parkoláson kaptak. Strandolni voltam a gyerekekkel. Amint ezt megírtam: feherenfeketen.blog.hu/2011/08/03/hova_menjunk_furdeni

A Popstrandnál fordultam vissza az alsó úton, majd kb. 30 méter után jobbra fordultam a Tópart utcába.

A táblát nem láttam-láthattam, hiszen a kanyarodás miatt a gyalogosokat, a mögöttem jövő kocsit néztem, nem az elsőbbségadás kötelező tábla túlfelére felerősített tiltó táblát.

Fizikai képtelenség! Ebben a szögben látni a táblát!

Ma megjött a fénykép és hozzá az ejnye-bejnye levél. Nem gondolom, hogy Agárd-Gárdony fideszes önkormányzatának így kell behajtani az októberben fizetendő kamatot a kötvény után! www.keler.hu/keler/companyeventslist.page - Amúgy egész jó kis városok, megyék vannak a kötvénykibocsátók között, bár ha nem vigyázunk, ez az adat sem sokáig lesz nyilvános....

Azt gondolom, akárcsak Kolhaas Mihály, hogy ez a szegény emberek megsarcolása a hatalmaskodók által.*

A büntetési tételt most jött ki, az utcában történő parkolás díjának Harminc  szorosa! Vagyis harminc napig állhatnék a parkolóőröknek befizetett pénzből a strand bejárata mellett...

Ja, igen van egy ötletem, csak nehogy ellopják! Javaslom a közútkezelőnek, hogy az autópálya másik sávjára háttal tegyen ki egy 40-es táblát! Biztos kassza siker lenne!!!! Vagy kasza siker? "Dózsa György unokája vagyok én"

Hát ez az, amiért nem megyek a következő 300 évben fürdeni AGÁRD-ra és GÁRDONY-ba... Inkább a BALATON!!!!!!

*Aki nem olvasta volna: Kolhaas Mihály, Heinrich von Kleist múlt századi német író elbeszélésének hőse törvénytisztelő, engedelmes alattvalója fejedelmének mindaddig, amíg két szép lovát erőszakkal el nem ragadják tőle a fejedelem emberei. Ami sok, az sok, Kolhaas makacsul ragaszkodik a maga igazságához. Nincsenek magas fogalmai az erkölcsi világrendről, a lovait akarja visszakapni. S mivel senki sem akarja jóvátenni a neki okozott kárt, maga lát neki, hogy megtorolja a rajta esett sérelmet: hadat üzen a világnak. Mindenre elszánt, veszedelmes lázadó lesz belőle egy apróság miatt, ami kizökkentette az élet megszokott kerékvágásából. Ilyen az, ha az ember találkozik az igazsággal, s többé nem tud lemondani róla, még az élete árán sem. www.ofi.hu/tudastar/erkolcsi-esettanulmanyok

11 komment

Címkék: balaton györgy büntetés tábla gárdony agárd dózsa 2011 mihály kötvény velencei sarcolás háromszázszoros eldugás kolhaas


A bejegyzés trackback címe:

https://feherenfeketen.blog.hu/api/trackback/id/tr593138289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LakeVelence · http://lakevelence.com 2011.08.09. 23:31:03

Jééé. Agárdon élek már 20 éve és még soha nem büntettek meg parkolásért, gyorshajtásért, pedig nem vagyok haverságban egy politikussal sem.
A tábla helyzetét köszönd az EFOTT és EDDA táborok kőkemény részeg és az egyéb, "Pestről leugrunk, vandálkodunk, itt úgy se ismernek", embernek ritkán nevezhető lényeknek. Kérem, az itt lakók és dolgozók nem mások kárán akarnak meggazdagodni. Sokkal inkább az ő minősítésükön.

progresszív 2011.08.09. 23:46:08

Ok. Legközelebb letakarom a parkolóórát, ha erre jársz. És utána jól megbüntetlek... Az téged minősít, vagy engem? Miért nem lehet egy táblát úgy kitenni, felszerelni, hogy lássad, amikor oda kanyarodsz? Ja, hogy úgy nem lehetne büntetni?

velenceito · http://velenceito.info 2011.08.10. 07:15:07

Én azt gondolom, hogy csak megreklamálnám a közterület felügyeletnél, hogy nem látható a tábla. Elvileg, ha nem szabályosan van kitéve, vagy nem látható rendesen, nem büntethetnének meg.

Azt megkérdezhetem, hogy mennyi lett a bünti? Mert ha jól számolok, akkor több mint 150 ezer? Az kicsit erős lenne...

progresszív 2011.08.10. 14:28:38

@velenceito: Köszönöm, javítottam, igazad van, csak 15.000 a büntetés, de most és itt ez is rohadt nagy érvágás, szerintem igazságtalanul....

Ilds. 2011.08.10. 14:33:14

Több, mint 20 éve járok Pestről Gárdonyba, Agárdra strandra! (akár szabad strand, akár fizetős s.) Soha nem büntettek meg, igaz nagyon figyelünk a táblákra.. de ahol lehet, leállunk.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.08.12. 17:15:14

Érdekes, hogy ha nálunk megbüntetnek valakit, akkor egyből politikai összeesküvést kezdenek sandítani. Pedig ha kint volt a tábla, akkor kint volt a tábla. Bocs!

progresszív 2011.08.13. 23:34:11

@TrueY: Nincs politikai összeesküvés. Tábla van, úgy hogy lehetőleg ne vedd észre, ez napi 6 autóval számolva 90.000 Ft, ha csak hétvégét számolok akkor is 8x90.000 összesen nyári hónapokon 720.000 Ft az önkormányzatnak. És tény, ami tény Gárdony is a legeladósottabb önkormányzatok között van.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.08.15. 22:19:57

@progresszív: Az nem lehet, hogy nem direkt áll úgy a tábla? Jelezted az illetékeseknek?

progresszív 2011.12.06. 21:48:51

@Ilds.: Ebben az a ciki, hogy középiskolás koromtól fogva mi is oda járunk.... De az átverést, a csőbehúzást ki nem állhatom....

progresszív 2011.12.06. 21:49:02

Jaa, én meg Székesfehérváron lakom lassan 20 éve és a múltkor a Piac térnél beálltam emlékezetből parkolni, de kiderült hogy már fizetős... Ki is fizettem a büntit, mert a kb 20 parkolóra 2 tábla is jut, amelyen kint van hogy fizetős, csak én rohantam....

progresszív 2011.12.06. 21:49:13

Ok. Legközelebb te jársz erre, letakarom a parkoló órát és utána megbüntetlek, hogy nem vettél parkolójegyet. Ez szerinted kit minősítene? Téged, vagy engem? Miért nem lehet úgy feltenni egy táblát, hogy lásd, amikor odakanyarodsz? Ja, hogy akkor nem lehetne legombolni a zsét a kisemberekről?
süti beállítások módosítása